گزارش عملکرد سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ملارد در اذرماه 96

گزارش عملکردسازمان تاکسیرانی شهرداری ملارد درآذر ماه ۹۶

گزارش عملکرد سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ملارد در اذرماه ۹۶ به شرح ذیل می باشد.

به گزارش پایگاه خبری اقتدار ملارد به نقل از روابط عمومی شهرداری ملارد/ : گزارش عملکرد سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ملارد در اذرماه ۹۶ به شرح ذیل می باشد.

 صدور پروانه
  • صدور پروانه فعالیت جهت تاکسی های تحت پوشش ۲۵ مورد
  • صدور پروانه فعالیت جهت رانندگان کمکی ۱۱ مورد
  • صدور پروانه فعالیت جهت خودروهای حمل بار ۷۳ مورد
  • تمدید پروانه فعالیت جهت تاکسی های تحت پوشش ۴۵ مورد
  • تمدید پروانه فعالیت جهت رانندگان کمکی ۳۸ مورد
  • تمدید پروانه فعالیت جهت خودروهای حمل بار ۴۱ مورد
  • صدور یا تمدید پروانه فعالیت جهت خودروهای آژانس و سرویس مدارس ۱۱ مورد
  • تشکیل پرونده های جدید مجموعا ۳۴ مورد
  • گزارش سوابق پرونده تعداد ۶۴ مورد
  • انجام نقل و انتقال تاکسی ۵ مورد
  • ثبت نام خودروهای دیزلی و صدور پروانه حمل بار و تشکیل پرونده ۷۳ مورد
  • صدور معرفی نامه به بانک جهت وام ۳ میلیون تومانی نوسازی ۲ مورد
  • جابجایی مسیر فعالیت تاکسی ۱ مورد
  • تنظیم جدول لیست جابجایی مسیر بر اساس ابلاغ ارای هیات انضباطی ۴۲ مورد
  • ابلاغیه به کلیه تاکسی های باقیمانده از طرح نوسازی جهت هشدارهای لازم
  • ابلاغیه به کلیه تاکسی های دوگانه سوز در خصوص اخذ معاینه و بازدید مخازن گاز خودرو
  • صدور انواع استعلامات جهت رانندگان ۳۴ مورد
  • آزمون و کارتکس شهرشناسی ۳۴ مورد
  • صدور انواع معرفی نامه جهت متقاضیان ۱۴ مورد
  • ثبت و بروز رسانی اطلاعات رانندگان و خودروهای تحت پوشش
  • تهیه آمار مورد نیاز در خصوص تعداد جابجایی مسافران تاکسی و موراد مرتبط جهت ارسال به شهرداری و استانداری
  • درج در پرونده ۱۸۵ مورد
  • ثبت و بروز رسانی اطلاعات ۱۷۲ مورد
  • اخذ تعهدنامه و شرح تخلفات ۳۴ مورد
  • تهیه موارد قابل طرح در جلسه کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس
  • اسکن و ثبت اطلاعات پروانه های فعالیت دیزل در سامانه تخصیص سوخت
  • گشت و بازرسی
  • صدور مجوز خروج از شهر ( مرخصی ۱۵۲ مورد
  • بازدید تاکسیهای درخواست تمدید پروانه ۹۸ مورد
  • بازدید و نصب برچسب سرویس مدارس ۱۳ مورد
  • بازدید خودروهای حمل بار جهت تمدید پروانه ۸۹ مورد
  • اخذ مدارک توقیفی تاکسیداران ۱۵ مورد
  • اخذ مدارک توقیفی سرویس مدارس ۱ مورد
  • اخذ تعهد داخلی از تاکسیداران متخلف ۵ مورد
  • اخذ تعهد داخلی از سرویس مدارس غیرمجاز ۳ مورد
  • اخذ تعهد نصب کارت شناسائی داخل خودرو ۳ مورد
  • عودت مدارک توقیفی تاکسیدار ۲۲ مورد
  • عودت مدارک توقیفی سرویس مدارس غیرمجاز ۵ مورد
  • هدایت تاکسی معامله شده به پارکینگ جهت ثبت سند ۶ مورد
  • توقیف و هدایت تاکسی متخلف به پارکینگ ۵ مورد
  • صدور مجوز آزادی خودروی معامله ای از پارکینگ ۶ مورد
  • صدور مجوز آزادسازی خودروی توقیفی در پارکینگ ۴ مورد
  • معرفی تاکسیداران و وانت بارها به موسسه چاپ پرتو ۳۰ مورد
  • نصب آرم و علائم سازمان برروی خودروهای جایگزین ۳۱ مورد
  • صدور قبض جریمه و اخذ فیش پرداختی ۴ مورد
  • رسیدگی به شکایات فی ما بین تاکسیداران ۹ مورد
  • توضیع ابلاغیه به مسئولین و شورای خطوط جهت آمارگیری غایبین ۷۰ مورد
  • مکاتبات اداری ۷۰ مورد
  • تهیه و توزیع دعوتنامه خطوط به جلسه سازمان
  • بازدید میدانی از خط جدیدالاحداث خیابان دخانچی
  • اجرای خط کشی ایستگاه جدیدالاحداث دخانچی
  • جانمایی و نصب تابلو ایستگاه تاکسی
  • اعزام گشت سیار بازرسی در دو شیفت صبح و عصر
  • ابلاغ برنامه هفتگی گشت سیار بازرسی
  • ابلاغ اخطاریه اقساط معوق تاکسیداران
  • تهیه و تنظیم اخطاریه های خط خیابان صدوقی
  • تهیه و توزیع فراخوان دوم ثبت نام داوطلبین مسئول و شورای خط معلم – بیدگنه و فلکه پنجم
  • تهیه و تنظیم اخطاریه عدم فعالیت تاکسیداران
  • نصب تابلو ایستگاه تاکسی انتهای خیابان حافظ
  • نصب تابلو توقف ممنوع خیابان کاشانی نبش بلواررسول اکرم
  • اعمال قانون درخصوص برخورد با تاکسیهای متخلف همجوار
  • ابلاغ اخطاریه به مشمولین طرح نوسازی ناوگان
  • سرکشی منظم و روزانه به کلیه خطوط تحت پوشش توسط عوامل گشت
  • پیگیری کارنامه های فاقد اعتبار و ارجاع به واحد مربوطه
  • پیگیری گشت بازرسی جهت اخذ کارت معاینه فنی تاکسیداران
  • دبیرخانه
  • کل نامه های ثبت شده ۱۱۶۲ مورد
  • نامه داخلی ثبت شده ۴۶۳ مورد
  • نامه های ارسالی ثبت شده ۳۷۰ مورد
  • نامه های دریافتی ثبت شده ۳۲۹ مورد
  • اهمی از دیگر اقدامات ، پی گیریها و مکاتبات سازمان
  • پی گیریها و مکاتبات لازم در راستای طرح تبلیغات در داخل و خارج تاکسی ها در راستای درآمدزایی برای سازمان و تاکسیداران
  • پی گیریها و مکاتبات لازم در جهت تهیه و ساخت سرویس های بهداشتی در نقاط پرتردد شهر جهت استفاده شهروندان و تاکسیداران
  • پی گیریهای لازم و تهیه مکاتبات مرتبط در راستای ساماندهی مسیر تردد در بلوار راغب و خیابان معلم و مکاتبات مربوط جهت بهبود شرایط این مسیرها مواردی از جمله روشنایی ، سرعت گیرها ، رنگ آمیزی جداول ، محل عابر پیاده ، چراغ راهنمایی و غیره در جهت ایمن سازی هرچه بیشتر این مسیرها و کاهش تصادفات و خسارات جانی و مالی به شهروندان
  • پی گیریهای لازم در جهت ساماندهی سرعت گیرهای تعبیه شده در مسیر تاکسیرانی میدان ملارد – مهرچین در جهت استاندارد سازی موراد لازم
  • اقدامات اولیه ، اطلاع رسانی های لازم و ثبت نام کاندیداها در راستای برگزاری انتخابات مسئول و شورای خطی مسیر تاکسیرانی میدان ملارد – بیدگنه
  • اقدامات اولیه ، اطلاع رسانی های لازم و ثبت نام کاندیداها در راستای برگزاری انتخابات مسئول و شورای خطی مسیر تاکسیرانی فاز ۳ مارلیک – فلکه پنجم فردیس
  • اقدامات اولیه ، اطلاع رسانی های لازم و ثبت نام کاندیداها در راستای برگزاری انتخابات مسئول و شورای خطی مسیر تاکسیرانی خیابان معلم
  • پی گیری و مکاتبه با نماینده محترم شهرستان های ملارد ، شهریار و شهرقدس مجلس شورای اسلامی در راستای مساعدتهای لازم جهت پی گیری مطالبات مردم و تاکسیداران و رانندگان جهت جلوگیری از افزایش نرخ بنزین
  • اطلاع رسانی به کلیه ناوگان از طریق پیامک در جهت برگزاری جشن ویژه ولادت پیغمبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) برگزار شده توسط معاونت محترم فرهنگی شهرداری ملارد
  • پی گیری جهت نصب تابلو توقف ممنوع به استثناء تاکسی در مقابل ایستگاه خیابان کاشانی تقاطع بلوار رسول اکرم (ص)
  • پی گیری جهت نصب تابلو ایستگاه تاکسی در انتهای خیابان حافظ از سمت نیایش
  • اطلاع رسانی های لازم از طریق پیامک به کلیه تاکسیداران و تاکسیرانان در راستای یادآوری اعتبار معاینه فنی برای خودروهای صفر که یک سال پس از تولید میباشد.
  • اطلاع رسانی لازم به رانندگان مسیر های مختلف تاکسیرانی از طریق پیامک های مورد نیاز جهت یادآوری قوانین و مقررات مختص خطوط
  • تعداد ۱۸ پرونده در دستور کار هیئت انضباطی سازمان
  • برگزاری جلسات هیئت مدیره بصورت مرتب و هفتگی
  • برگزاری جلسات ملاقات عمومی و حضور مراجعین محترم در دفتر مدیرعامل بصورت مرتب و سه شنبه هر هفته

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *